Petit Boutik FAQ

Πώς επηρεάζει η COVID-19 πανδημία τις online παραγγελίες;

Στην Petit Boutik εργαζόμαστε πάντα τηρώντας αυστηρά όλους τους κανόνες φροντίδας των προϊόντων, αποστείρωσης των ρούχων αλλά και τους κανόνες δημόσιας υγιεινής σε όλους τους χώρους μας. Στόχος μας, να διασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία όλων και να εγγυόμαστε πως κάθε παραγγελία φτάνει στα χέρια σας με απόλυτη ασφάλεια.

Λόγω της πρόσφατης παγκόσμιας εξάπλωσης του COVID-19, λάβαμε από την πρώτη κιόλας στιγμή τα απαραίτητα νέα μέτρα προστασίας για την υγεία και την ακεραιότητα. Η ομάδα μας φορά μάσκες προστασίας και γάντια σε κάθε βήμα προετοιμασίας των παραγγελιών σας, ενώ όσα ρούχα ή φορέσιμα προϊόντα επιστρέφονται, αποστειρώνονται ξανά.

Οι εταιρείες courier που συνεργαζόμαστε για την αποστολή των παραγγελιών σας, προσάρμοσαν και αυτές τις διαδικασίες τους για να εγγυηθούν την ασφάλειά σας. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υπομονή σας, καθώς μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις κατά την παράδοση ορισμένων παραγγελιών, για τις οποίες εμείς ως Petit Boutik δεν φέρουμε ευθύνη.

Σας υπενθυμίζουμε ότι βρισκόμαστε πάντα κοντά σας, μέσα από όλα τα digital κανάλια μας. Η εξυπηρέτηση πελατών μας εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά, για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με τα προϊόντα μας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Δημιουργήσαμε το www.petitboutik.gr ώστε να είναι όσο πιο λειτουργικό και εύκολο στην περιήγηση για να βρίσκετε γρήγορα τα προϊόντα που θέλετε. Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Διαλέγετε μια γενική ή ειδική κατηγορία προϊόντων ανάλογα με τις επιθυμίες σας, ώστε να εμφανιστούν όλα τα προϊόντα σε αυτή την κατηγορία. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το πεδίο αναζήτησης, ώστε να εμφανιστούν μόνο τα προϊόντα που πληρούν τα κριτήρια αναζήτησης. Στη συνέχεια διαλέγετε το προϊόν που σας αρέσει, κάνετε κλικ πάνω στην εικόνα ή στον τίτλο του του ώστε να μεταβείτε στη σελίδα του για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες και σχετικές πληροφορίες. Έπειτα κάνετε κλικ στο κουμπί ”Αγορά” και το προϊόν αυτό προστίθεται απευθείας στο καλάθι αγορών σας.

Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, κάνετε κλικ στο κουμπί ”Καλάθι” ώστε να μεταβείτε σε αυτό και να ακολουθήσετε τα βήματα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πότε δικαιούμαι δωρεάν μεταφορικά;

Προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά σε όλες τις παραγγελίες που ισούνται ή υπερβαίνουν τα 40.00€.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Για όλες τις παραγγελίες κάτω των 40.00€, το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 3€.

Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στους τέσσερις (4) ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

1. Αντικαταβολή: Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, στο χώρο που έχετε δηλώσει. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2.50€. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, θα σας ζητηθεί να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής και να παραδώσετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του ταχυμεταφορέα το ποσό (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και αντικαταβολής) σε μετρητά (επιταγές δεν γίνονται δεκτές).

2. Paypal: Επιλέγοντας πληρωμή μέσω Paypal θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του Paypal (online ασφαλές σύστημα συναλλαγών) όπου μπορείτε να πληρώσετε μέσω του προσωπικού λογαριασμού σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο www.petitboutik.gr.

3. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό: Επιλέγοντας αυτό τον τρόπο πληρωμής, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα εμφανιστούν τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού της Petit Boutik. Η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών ώστε να θεωρηθεί έγκυρη η παραγγελία. Διαφορετικά η παραγγελία θα ακυρωθεί.

4. Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα: Visa, Mastercard, Maestro, Electron, American Express. Επιλέγοντας πληρωμή με πιστωτική κάρτα ως τρόπο πληρωμής κατά την παραγγελία σας, θα ανακατευθυνθείτε στο ασφαλές περιβάλλον/ server της τράπεζας Πειραιώς με την οποία συνεργαζόμαστε για να ολοκληρώσετε την πληρωμή της παραγγελίας σας.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής που παρέχουμε μπορείτε να δείτε εδώ.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι αποστολές γίνονται σε συνεργασία με τις εταιρείες ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική και ELTA Courier Πόρτα-Πόρτα. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και επιβεβαιωθεί από εμάς, θα σας αποσταλεί email με τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της. Σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα την περιοχή (π.χ. νησιά και απομακρυσμένες περιοχές απαιτούν περισσότερες ημέρες) η παραγγελία σας θα βρίσκεται στα χέρια σας.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που παρήγγειλα;

Ναι φυσικά και γίνονται επιστροφές και μπορείτε να επιλέξετε είτε κάποιο άλλο προϊόν για αντικατάσταση είτε να κρατηθεί πιστωτικό για επόμενη αγορά είτε να γίνει επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη και το κόστος ανέρχεται στα 3€. Αν το προϊόν έχει οποιαδήποτε έκπτωση τότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων. Αν το προϊόν έχει έκπτωση ίση ή πάνω από 50% τότε δεν μπορεί να γίνει επιστροφή, εκτός και αν είναι ελαττωματικό. Επίσης προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες των καλλυντικών, των κοσμημάτων, των μαγιό και των αξεσουάρ μαλλιών δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.

Μπορώ να αγοράσω αξεσουάρ μαλλιών χονδρική από την Petit Boutik;

Η Petit Boutik προσφέρει μια μεγάλη συλλογή αξεσουάρ μαλλιών προς χονδρική πώληση, σε όλους τους ενδιαφερόμενους συνεργάτες χονδρικής ανά την Ελλάδα. Χάρη στην πολυετή εμπειρία μας σε B2B συναλλαγές, προσφέρουμε στους συνεργάτες μας τα τελευταία trends σε αξεσουάρ για τα μαλλιά στις πιο προνομιακές τιμές χονδρικής. Ανακαλύψτε κοκαλάκια χονδρική, κορδέλες, clips, λαστιχάκια, στέκες μαλλιών χονδρική και σούρες μαλλιών χονδρική για να εμπλουτίσετε το κατάστημα λιανικής σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2411116368 / 210 220 8425 ή μέσω email στο sales@petitboutik.gr, και κάντε τις παραγγελίες σας σε αξεσουάρ μαλλιών χονδρική ως Petit Boutik συνεργάτης.

Can I order from foreign countries?

Of course you can! Please send us an email at info@petitboutik.gr before submit your order in order to inform you about the shipping cost for your country!